• WEBSHOP
  • UNIEK SAMENGESTELD ASSORTIMENT
  • FYSIEKE WINKEL

4.9

    FAQ


    Veelgestelde vragen

    1.1 De fysieke winkel is dicht ivm het COVID-19 virus, hoe zit het met mijn online bestelling?

    Het versturen van de orders gaan gewoon door. Wij zelf zijn niet ziek en gaan geregeld naar de winkel om orders te versturen.
    Het kan zijn dat de verzenddatum iets langer is dan dat je van ons gewend bent. Als je na 5 werkdagen nog niets van ons hebt vernomen en het artikel zou gewoon op voorraad moeten zijn, neem dan contact met ons op via: [email protected]

    Let op; bij de stempels ligt het anders, deze kunnen een label hebben met levertijd ca 3 weken.

    1.2 Wat doen jullie in de fysieke winkel eraan omtrent het COVID-19 virus?

    In de winkel maken wij frequenter schoon op plekken waar veel hand contact is. Zoals het pinapparaat, deurknoppen, toilet etc. We hebben een dispenser bij de deur hangen met desinfect voor de handen.
    Wij vragen je om zoveel mogelijk met pin te betalen. Bij contant geld vragen wij je om het geld op de balie te leggen zodat er zo min mogelijk hand contact is. Ben je verkouden, grieperig of nies je veel dan vragen wij uit respect naar ons en mede klanten om niet in de winkel te komen.
    Verder volgen wij de richtlijnen vanuit de overheid en het RIVM.

    1.3 Ik heb een lamp online besteld die op voorraad is en toch is de levertijd later hoe kan dat?

    De verlichting word rechtstreeks van de leverancier naar u toe verzonden. Wij kunnen helaas ons voorraad systeem niet koppelen aan die van hun. Uit ervaring weten wij dat hun voorraad altijd hoog is en dat de levering 9 van de 10 keer binnen een week geschied. Tijdens beursseizoenen en net nieuwe collectie kan de levertijd wel langer zijn omdat er dan gewoonweg veel orders worden geschreven. De levertijd is dan meestal max 5 weken. Wil je van tevoren weten of een lamp op voorraad is voordat je het koopt.

    Stuur dan een email naar: [email protected]

     

    1.4 Ik heb stempels besteld, wanneer kan ik die verwachten?

    Ondertussen heeft het merk Cats on Appletrees meer dan 600 stempels. Wij hebben behoorlijk wat op voorraad maar niet alles. De nieuwste collectie hebben wij meestal op voorraad of staat als een PRE-ORDER in de webshop (levertijd ca 2-3 weken). Wij bestellen iedere 2-3 weken bij Cats on Appletrees. Daarom bieden wij alle stempels die zij verkopen aan met een label: levertijd 3 weken. Uiteraard als wij ze gewoon in huis hebben word alles gelijk verzonden.

    1.5 Waarom mogen kaarsen niet retour?

    Wij zorgen ervoor dat de kaarsen, zeer zorgvuldig en beschermd verstuurd worden.
    Uit ervaring weten wij dat dit altijd een risico is.
    Bij beschadiging kunt u contact met ons opnemen en kijken wij naar de mogelijkheden.
    Uit dit oogpunt nemen wij daarom geen kaarsen retour.
    De kans op beschadiging is te groot.

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »