• FYSIEKE WINKEL
  • UNIEK ASSORTIMENT
  • WEBSHOP

4.9

    FAQ


    Veelgestelde vragen

    1.1 Waarom zijn de verzendkosten veranderd?

    Onze verzendkosten zijn per november 2022 omhoog gegaan. De brandstoftoeslag van de bezorgpartijen zijn nu niet meer in verhouding met onze kosten. Ook de toeslag op verzenddozen (ook al hergebruiken wij veel) moeten wij ergens verrekenen. Voor de wintermaanden vragen de bezorginstanties ook een extra toeslag vanwege het personeelstekort. Vandaar dat wij omhoog moeten.

    Wij hebben ook de keuze mogelijkheid; afhalen in de winkel. Woont u in de buurt kies dan voor deze optie. Zo houden we het met zijn allen het nog een beetje behapbaar voor alle partijen :)

    1.2 Echtheid van de reviews

    We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

    WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

    Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service.

    1.3 Wat doen jullie in de fysieke winkel eraan omtrent het COVID-19 virus?

    In de winkel maken wij frequenter schoon op plekken waar veel hand contact is. Zoals het pinapparaat, deurknoppen, toilet etc. We hebben een dispenser bij de deur hangen met desinfect voor de handen.
    Wij vragen je om zoveel mogelijk met pin te betalen. Bij contant geld vragen wij je om het geld op de balie te leggen zodat er zo min mogelijk hand contact is. Ben je verkouden, grieperig of nies je veel dan vragen wij uit respect naar ons en mede klanten om niet in de winkel te komen.
    Verder volgen wij de richtlijnen vanuit de overheid en het RIVM.

    1.4 Ik heb een lamp online besteld die op voorraad is en toch is de levertijd later hoe kan dat?

    De verlichting word rechtstreeks van de leverancier naar u toe verzonden. Wij kunnen helaas ons voorraad systeem niet koppelen aan die van hun. Uit ervaring weten wij dat hun voorraad altijd hoog is en dat de levering 9 van de 10 keer binnen een week geschied. Tijdens beursseizoenen en net nieuwe collectie kan de levertijd wel langer zijn omdat er dan gewoonweg veel orders worden geschreven. De levertijd is dan meestal max 5 weken. Wil je van tevoren weten of een lamp op voorraad is voordat je het koopt.

    Stuur dan een email naar: [email protected]

     

    1.5 Ik heb stempels besteld, wanneer kan ik die verwachten?

    Ondertussen heeft het merk Cats on Appletrees meer dan 600 stempels. Wij hebben behoorlijk wat op voorraad maar niet alles. De nieuwste collectie hebben wij meestal op voorraad of staat als een PRE-ORDER in de webshop, bij PRE-ORDER is het al naar ons onderweg. (levertijd ca 2-3 weken). Wij bestellen iedere 2-3 weken bij Cats on Appletrees.

     

    1.6 Waarom mogen kaarsen niet retour?

    Wij zorgen ervoor dat de kaarsen, zeer zorgvuldig en beschermd verstuurd worden.
    Uit ervaring weten wij dat dit altijd een risico is.
    Bij beschadiging kunt u contact met ons opnemen en kijken wij naar de mogelijkheden.
    Uit dit oogpunt nemen wij daarom geen kaarsen retour.
    De kans op beschadiging is te groot.

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »